Rob Alexia Laszlo en Annemijn door Zuid-Afrika

Nu eens Laszlo aan het woord

hallo allemaal,

het is hier heel mooi, ik lig nu aan het zwembad en ga straks zwemmen.

we hebben al heel veel gezien dat zie je ook op de foto`s.

we zijn nu bij Sefapane loge en de vakantie zit er al weer bijna op.

De reis is heel gaaf om me te maken en je moet de reis zeker doen, want er zijn heel veel dieren en komen heel dichtbij, de mensen zijn er ook heel aardig.

het eten is heerlijk (KFC).

Ik heb al heel veel dingen gekocht en me geld is op.

Ps. voor Dino gaat de act van de bonte avond door zo ja wil je dan een feest winkel bellen.

En doe de groeten aan de klas.

Ps. Voor Robin (me neefje) je hebt gelijk ze groeien er wel aan, en dan kom je bij mij en dan neem je je schoenen mee en gaan we voetballen.

Reacties

Reacties

Ton, Renate en de kids.

Leuk Laszlo dat je ook een stukje schrijft! Zal het doorgeven aan Robin dat hij geduld moet hebben...
Ja, nog even en jullie zitten alweer in het vliegtuig terug naar huis! Geniet er nog even van, want dit is een ervaring die toch wel uniek is zo met zijn 4-tjes...
Groetjes!

arja en kees

jongens, wat zal dat moeilijk zijn als rob weer in nl. rijdt.
ja dat wordt oppassen want alle slakken worden van de snelweg gehaald .maar ja dat spaart ook weer bekeuringen uit en dat is weer voor de volgende reis .
Let maar op als jullie weer naar Limburg rijden .geen 2 uur maar 4 uur onderweg want er valt zoveel te zien!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!