Rob Alexia Laszlo en Annemijn door Zuid-Afrika

Annemijn – Welcome to South Africa...

Hallo allemaal, het is echt super leuk om al jullie reacties te lezen. Het was in het begin wel even wennen, want ik kon maar niet geloven dat ik hier was. Ik geloof het nu nog steeds niet helemaal en ik denk dat ik het pas ga geloven en merken als we weer terug in Nederland zijn. In deze afgelopen drie weken heb ik ook gemerkt dat als je bijvoorbeeld bij een restaurant of hotel naar binnen loopt dat de mensen je dan gelijk aanspreken met ``Hello good morning, how are you.'' Als je in Nederland aan een wild vreemde zou vragen hoe het met die gene gaat, staan ze je aan te kijken van wat moet je nou. Als ze dat dan aan mij vragen dan vergeet ik soms te vragen of het ook goed met hun gaat. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin. Morgen avond gaan we nog een safari maken met een gids. Ik hoop dat we dan de luipaard en de leeuw zien, want we willen natuurlijk wel de ``Big Five'' zien. We hebben er al drie gezien: de waterbuffel de olifant en de neushoorn. We hebben ook nog giraffen, hippo`s en krokodillen gezien. Er waren ook herten: impala`s, maar die zien we zo vaak dat we er soms gewoon voorbij rijden. Ik raad het iedereen aan om een reis naar Zuid-Afrika te maken, want je gaat echt van het land en de dieren houden. En natuurlijk van de taal. Zoals: baaie mooi (heel erg mooi) en Ek loop die pad (ik loop dat pad). Ik vind het echt jammer dat de vakantie alweer bijna voorbij is, al mis ik mijn vriendinnen en school wel een beetje.

P.s Voor de hele klas:

Ik heb de reacties van Jennifer, Juf Mirjam Meester Leo en Dino gelezen. Ze zijn echt heel leuk. Als we lang in de auto moeten zitten pakken Laszlo en ik de musicalboekjes en gaan we die oefenen. Ik hoop dat we niet te veel achterliggen met oefenen elke dag maar dat zal wel niet. Volgens mij staat er ook een foto op de site dat ik de musical met mijn moeder aan het leren ben.

Veel groetjes en bedankt voor het lezen van Annemijn.

Reacties

Reacties

Céline

Heei Annie,

Zo te lezen heb je het naar je zin daar.
Vertel me maandag maar hoe het was.

X Céline

P.s Ik mis je!

Fiorenza

Hallo annemijn en de rest!


We komen jullie ook ophalen:P!
Goede reis terug. Maak het leuk de laatste dagen dus... geen ruzie maken.

Fiorenza(L)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!